Update

Som sagt har jag nu tagit mitt körkort! Är mycket glad för det. Jag kan dock inte förstå varför folk tycker att teorin är så svår. Den var väldigt enkel och man borde verkligen klara provet första gången. Men men alla kan ju inte vara lika smarta. När jag klarat körkortet fick jag massa pengar och en berlock till mitt Thomas Sabo armband. Berlocken är en rosa bil, vilket jag tyckte var lite roligt.
    Nästa vecka åker jag och G till LONDON!!! Så himla härligt. Som det ska shoppas! Vi åker på onsdagen och kommer hem på söndagen. Vi ska så klart se allt man måste se när man är i London, shoppa, äta och dricka gott och dessutom ska vi försöka få biljetter till någon musikal. Det kommer bli underbart!



Berlocken från Sabo














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0